Rola lidera w budowaniu kultury organizacyjnej firmy.

Relacja z webinarium „Harvard Business Review Polska”

Kultura organizacyjna to jeden z najważniejszych elementów sukcesu firmy – świadczą o tym nie tylko ostatnie badania, ale także stale pojawiające się dowody na jej skuteczność w postaci kolejnych przedsiębiorstw, które po jej wdrożeniu notują znaczące sukcesy. Nic w tym dziwnego: umiejętne wprowadzenie jej w organizacji to gwarancja efektywnej realizacji strategii przedsiębiorstwa. Jaką rolę w tym procesie pełni lider? Czy i na ile jego zaangażowanie pomaga w sprawnym wdrożeniu kultury organizacyjnej?

Obejrzyj zapis webinarium organizowanego przez „Harvard Business Review Polska”, podczas którego nasi eksperci, dr Maria Mycielska-Toth oraz dr Witold Jankowski, podpowiadali m.in.:

  • czym charakteryzuje się kultura organizacyjna i w jaki sposób może pomóc Twojej firmie w skutecznej realizacji strategii przedsiębiorstwa?
  • jaką rolę pełni lider w procesie planowania i realizacji strategii oraz w transformacji kulturowej firmy?
  • jak zmienić swoje myślenie jako przywódcy i zacząć świadomie motywować pracowników do zachowań zgodnych z pożądaną kulturą organizacyjną?
Uczestniczyłeś w webinarium. Zaloguj się
Zapisałeś się na webinarium? Wpisz tylko swój e-mail.
Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie