Strategia 2020: jak wygrywać w nowym szybkim świecie

Relacja z webinarium ICAN Institute

W dynamicznej rzeczywistości firmy stoją przed nie lada wyzwaniem, muszą bowiem stworzyć strategię, która sprosta ciągłym zmianom. To właśnie od niej zależy efektywność pracy poszczególnych działów, a tym samym sukces całej organizacji. Dlaczego strategie dezaktualizują się tak szybko? Jak kierować rozwojem firmy, by zwiększać jej wartość? Z jakich poziomów składa się zarządzanie? Na czym polega skalowalny rozwój? ..

Obejrzyj nagranie webinarium ICAN Institute:

  • dowiesz się, dlaczego stare podejścia do zarządzania strategicznego przestają działać,
  • otrzymasz nowe narzędzia sterowania rozwojem firmy i metody budowania wartości firmy,
  • dowiesz się, gdzie szukać szans na rozwój, a jakich szans unikać,
  • sprawdzisz, jak wygrywać w świecie platform biznesowych,
  • poznasz role trzech poziomów zarządzania rozwojem: hierarchii, strategii, kultury organizacyjnej,
  • poszerzysz swoją wiedzę z zakresu budowania prorozwojowej kultury organizacyjnej,
  • dowiesz się, czym jest skalowalny rozwój – co musisz zmienić w swojej sprzedaży i marketingu.
Uczestniczyłeś w webinarium. Zaloguj się
Zapisałeś się na webinarium? Wpisz tylko swój e-mail.

Poznaj naszego eksperta:

dr Witold Jankowski, Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca polskiej edycji magazynu „Harvard Business Review”, założyciel i prezes ICAN Institute.

dr Witold Jankowski

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca polskiej edycji magazynu Harvard Business Review, założyciel i prezes ICAN Institute. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa, sprzedaży i innowacji. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami badawczymi i szkoleniowymi na świecie (Imparta, Objective Management Group, Human Synergistics, Communispond, INSEAD i in.). Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence based management.

Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992-2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Od tamtego czasu prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (ManagementTM, Strategic Leadership AcademyTM oraz Personal Leadership AcademyTM). Jest twórcą linii programów zwiększania sprzedaży ICAN Total SellingTM.

Studiował zarządzanie i ekonomię w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Ukończył również programy executive education w obszarze sprzedaży w Kellogg School of Management i High-Impact Sales Strategy.

Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie