W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.

ITL Strategic Leadership Academy™

Harmonogram zajęć 2023

GRUPA WA1
WARSZAWA
Sesja 1
09-10.12.2022
(piątek, sobota)
Nowe trendy w strategii i zarządzaniu strategicznym: w poszukiwaniu szans na zyskowny rozwój
Sesja 2
10-11.02.2023
(piątek, sobota)
Strategia konkurencyjna w wymiarze oferty wartości i modelu biznesowego
Sesja 3
24-25.02.2023
(piątek, sobota)
Podejmowanie decyzji w praktyce lidera: szybsze i lepsze decyzje w warunkach niepewności i złożoności
Sesja 4
17-18.03.2023
(piątek, sobota)
Proefektywnościowa kultura organizacyjna: od diagnozy do rozwoju
Sesja 5
14-15.04.2023
(piątek, sobota)
Zarządzanie przychodami i kosztami: jak zwiększyć przychody i zredukować koszty w tym samym czasie?
Sesja 6
12-13.05.2023
(piątek, sobota)
Strategie sprzedaży nowej generacji: nowe technologie, procesy i rozwiązania organizacyjne
Sesja 7
16-17.06.2023
(piątek, sobota)
Zarządzanie wartością spółki: w jaki sposób identyfikować nowe szanse na rozwój?
Sesja 8
08-09.09.2023
(piątek, sobota)
Zwinny lider
Sesja 9
06-07.10.2023
(piątek, sobota)
Transformacja marketingu: nowe role i zadania, ścieżki i zachowania klientów, nowe miejsce w organizacji
Sesja 10
03-04.11.2023
(piątek, sobota)
Transformacja cyfrowa w wymiarze strategicznym: nowe lewary budowania wartości firmy

Harmonogram zajęć 2022

GRUPA A
WARSZAWA
GRUPA B
WARSZAWA
Sesja 1
24-25.11.2021
(środa, czwartek)
Nowe trendy w strategii i zarządzaniu strategicznym: w poszukiwaniu szans na zyskowny rozwój
Sesja 2
15-16.12.2021
(środa, czwartek)
Strategia konkurencyjna w wymiarze oferty wartości i modelu biznesowego
Sesja 3
19-20.01.2022
(środa, czwartek)
Jak wygrywać za pomocą innowacji: od systemu zarządzania innowacją do nowych produktów i rozwiązań
Sesja 4
23-24.02.2022
(środa, czwartek)
Podejmowanie decyzji w praktyce lidera: szybsze i lepsze decyzje w warunkach niepewności i złożoności
Sesja 5
16-17.03.2022
(środa, czwartek)
Proefektywnościowa kultura organizacyjna: od diagnozy do rozwoju
Sesja 6
06-07.04.2022
(środa, czwartek)
Zarządzanie przychodami i kosztami: jak zwiększyć przychody i zredukować koszty w tym samym czasie?
Sesja 7
11-12.05.2022
(środa, czwartek)
Strategie sprzedaży nowej generacji: nowe technologie, procesy i rozwiązania organizacyjne
Sesja 8
08-09.06.2022
(środa, czwartek)
Zarządzanie wartością spółki: w jaki sposób identyfikować nowe szanse na rozwój?
Sesja 9
06-07.07.2022
(środa, czwartek)
Transformacja marketingu: nowe role i zadania, ścieżki i zachowania klientów, nowe miejsce w organizacji
Sesja 10
24-25.08.2022
(środa, czwartek)
Transformacja cyfrowa w wymiarze strategicznym: nowe lewary budowania wartości firmy
Sesja 1
27-28.05.2022
(piątek, sobota)
Nowe trendy w strategii i zarządzaniu strategicznym: w poszukiwaniu szans na zyskowny rozwój
Sesja 2
24-25.06.2022
(piątek, sobota)
Strategia konkurencyjna w wymiarze oferty wartości i modelu biznesowego
Sesja 3
22-23.07.2022
(piątek, sobota)
Jak wygrywać za pomocą innowacji: od systemu zarządzania innowacją do nowych produktów i rozwiązań
Sesja 4
02-03.09.2022
(piątek, sobota)
Podejmowanie decyzji w praktyce lidera: szybsze i lepsze decyzje w warunkach niepewności i złożoności
Sesja 5
30.09.-01.10.2022
(piątek, sobota)
Proefektywnościowa kultura organizacyjna: od diagnozy do rozwoju
Sesja 6
28-29.10.2022
(piątek, sobota)
Zarządzanie przychodami i kosztami: jak zwiększyć przychody i zredukować koszty w tym samym czasie?
Sesja 7
25-26.11.2022
(piątek, sobota)
Strategie sprzedaży nowej generacji: nowe technologie, procesy i rozwiązania organizacyjne
Sesja 8
16-17.12.2022
(piątek, sobota)
Zarządzanie wartością spółki: w jaki sposób identyfikować nowe szanse na rozwój?
Sesja 9
13-14.01.2023
(piątek, sobota)
Transformacja marketingu: nowe role i zadania, ścieżki i zachowania klientów, nowe miejsce w organizacji
Sesja 10
03-04.02.2023
(piątek, sobota)
Transformacja cyfrowa w wymiarze strategicznym: nowe lewary budowania wartości firmy

Pamiętaj, że zajęcia możesz odrobić w innym terminie.
Wystarczy, że wcześniej skontaktujesz się z koordynatorem programu.